Oh Corby

Okej nu blir det längre och längre mellan uppdateringarna känner jag, men det är ju faktiskt för att blogg appen på iphonen funkar ju inte!! Blir galen. 
 
Nu är i alla fall hösten på väg här. Inte så mycket kallare, fortfarande varmt!! Mest på morgonen det är lite kyligare men man ser att färgerna börjar ändras. Ikväll blir det något slags häng med Loisan, man vet aldrig vad vi hittar på. Jo, mat. Alltid mat. Och imorgon kväll ska vi in till Boston på någon båt grej, har inte riktigt fattat vad det är än, men lovar ni kommer få ett inlägg om det. Sen på söndag som det ser ut nu blire six flags!! Åh kan ju inte få nog av nöjesparker. Jag är ju som ett litet barn.
 
Det här har spelats mycket i mina högtalare på senaste btw. Matt Corby. Asså det är löjligt va bra han är. Redan när han var med i Idol var han ju en guuuuud. Nä, för bra och för snygg. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Loisan

Corby är min, just sayin. Ses imorgon götet, xoxo.

Kände jag borde kommentera din blogg när du kommenterar min. Visst är jag schysst??

2013-09-24 @ 03:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0