Födelsedag!

Igår var det Brad's tur att fylla år! Eftersom Joanna är i LA så var det inte riktigt någon som brydde sig, barnen glömde av det. Så när de var borta på fotbollsmatch stack jag och fixade tårta, heliumballong och fixade till i köket med andra födelsedags saker vi hade!
När de kom hem sa jag till ungarna att göra kort eller teckning till honom, så han blev lite firad i alla fall!
Efter att jag, Louise och Quin försökte tända ljusen på tårtan så diskret som möjligt sjöng vi lite för Brad, sen var det pizza dags för mig och Louise! Lite film på det sen var det soooovdags.

Ska se om någon vill dra in till Boston idag, ha jobbat lite nu på morgonen, men nu kom Brad hem!

Igår ville jag bara få hänga lite i mitt rum i götet. Fick massa snapchats från fullejulle när hon sitter och chillar i mitt hus, man ba hallå ta mig dit! Men jag har det gott här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0