Weekend

Mer än att göra tatueringar i lördags gjorde vi inte mycket! Byggde hus av kort och kollade på allt från Disney channel till basketboll! Sen jobbade jag ju på kvällen så då blev det taco och lördagsmys.

I söndags var det rikigt gött väder! Snön började smälta, och våran stackars snögubbe Bob tappade några kilo... Jag och Mary köpte kaffe och åkte till en söt liten sjö. Jättefint! Soligt och gött.
Och vädret har hållt i sig sen dess! Runt 8 grader och sol, inte fel alls!
Så igår passade jag på att spela lite basketboll och sprang (gick) en runda.
Igår var det passover, en judisk högtid, så familjen skulle iväg. Vilket innebar att jag var ledig efter 5, det va skönt!!
Men i alla fall, kolla så söta Q och J var. Asså jag vill bara äta upp dom när dom är så söta.

Nadia är btw hemma från 10 dagar i San Fran, äntligen!!! Så det har varit lite häng med henne och Mary de två senaste dagarna, och även idag! Ska strax iväg för att gå en pw med henne.
Och ytterligare en som är tillbaka, Josefine!! Den gamla au pairen i min familj asså. Så ikväll blir det restaurangmiddag. Ska bli kul att träffa henne igen!


Kommentarer
Postat av: Modren

Sååå söta, Goa i den åldern! Puss

2013-03-31 @ 09:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0