Tjoho

Quin är hemma från skolan idag med! Hon mår bättre, så imorgon blir det nog skola för henne men idag har hon fortfarande lite ont i magen. Stackars liten. Men eftersom hon får all uppmärksamhet nu var Justin tjurig  igår också. Quin började storgråta för hennes mage gjorde så ont, då helt plötsligt börjar Justin gråta och klaga på att han hade för mycket läxa och allt. Visst han hade mycket att göra, och det kan vara jobbigt men han hade precis hängt med kompisar i typ 3 timmar så jag kände att han inte riktigt hade någon anledning till att gråta. Det var mest för att få lite uppmärksamhet. Men det slutade i alla fall med att han gjorde sönder 3 pennor och gjorde hål i en liten basketboll!
När jag slutade vid 7 drog jag och Mary till TJ MAXX och shoppade lite. Jag hittade två jättesöta klänningar till sommaren, en svart och en kornblå! Sen blev det några avsnitt One Tree Hill (såklart) hos Mary innan jag åkte hem för att sova! 
 
Nu sitter jag och skypear med Malin i brasseland! Hon är allt en liten pepparkaka nu! 
 
Hittade två bilder från gamla goa tider! Här är balen i 8:an! Haha söta.
 
 
 
8-an? fjortizzar heej
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0