Mar. 14, 2013

Idag har varit en bra dag! Mest för att våren hälsade på. Jag och Nadia hoppade av lycka när solen sken och minst 10 grader ute! Vi firade det med en morgon workout på gymmet och åkte efter det för att testa det nya frozen yoghurt stället på Wayland plaza. Jäklar va gott det va, slår alla andra froyo ställena jag har varit på!

Och nu såhär på kvällen hängde jag och Nadia lite och drog till Mary, för att kolla ett avsnitt one tree hill. Haha Mary kollar allt för mycket. Hon har sett typ 120 avsnitt på en månad. Hon kan ju inte må bra av det...

Här är btw Quinnie i morse. Hon ville ha sin dessert till frukost, så en glass smothie blev det! Underbart!



Kommentarer
Postat av: Modren

Längtar efter min unge, fatta! Min chitta unge! Puss

2013-03-14 @ 11:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0