Godmorgon!

Idag är det fredag allihopa!! Och eftersom jag är världens snällaste babysitter erbjöd jag mig att köra kidsen. Quin blev jätteglad, det visste jag för hon hatar skolbussen. Men Justin ville ta bussen, så han kan hänga med sina buddies. Så J-Dun gick precis och jag ska köra Q om 5 minuter.

Jag har fått min lilla sötis att sjunga på Lykke Li's I Follow Rivers. Så nu springer hon runt här i köket och sjunger och borstar håret!
Och jag dricker kaffe! Idag ska jag dra till target och köpa tråkiga bra att ha saker. Booooring. Men sen blir det Skype med higgen!!

En bild nu från morgonen, och en från igår då jag tog Justin för lite frozen yoghurt, då blev han glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0