Juni

Tiden går allt för fort nu. Har avklarat halva tiden nu! Sjukaste verkligen. Är så himla glad att jag hamnade i en sån bra familj med goaste barnen, och att jag har träffat så många nya sköna människor. Framförallt Nadia och Mary! 
 
Jag lägger ju tyvärr inte ner så mycket tid på att uppdatera bloggen som jag borde göra, men ska verkligen bättra mig! Nu har jag lite tid över innan barnen kommer hem från skolan. Regn och åska är det ute!
 
Så vad har jag gjort de senaste veckorna? Kan ju säga att jag hade den bästa födelsedagshelgen. Min födelsedag inträffade på en söndag, så vi tänkte att gå ut i Boston på lördagkvällen var en bra ide! Det var en GRYM kväll! 
 
 
Pizza mitt i natta är ju ett måste
 
 
 
På fössledagen var det superfint väder, så det hängdes en del vid poolen på förmiddagen. Sen ville familjen ge mig min present vilket var biljetter till en show, The Blue Man Group och middag efter. För mig och en kompis så jag tog med mig Mary in för en trevlig liten eftermiddag/kväll i Boston. Showen var riktigt cool och restaurangen Joanna hade reserverat var perfekt!
 
 
Det var födelsedagshelgen det. Somnade gott söndag kväll.
En hel del gottande vid poolen har det ju blivit också. Inte helt fel att bara kunna ta sig ett dopp so fort man blir lite varm! Det kommer jag sakna när jag kommer hem.
 
 
En liten gymastik uppvisning för några veckor sen!
 
 
Och har kommit igång med scrapbookingen nu! Den kommer bli perfekt!
 
 
 
Nu är det dags för mig att hänga med två stollar till barn! Men ska försöka uppdatera lite oftare, för er 5 som läser bloggen.. 
 
TJÄNA
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0