Beach weekend

Har haft en riktigt go strandhelg!
I lördags packade jag, barnen och Brad in strandgrejerna i bilen och drog till Wingaersheek Beach, som ligger utmed kusten norr om Boston. En timma tog det här ifrån Wayland!
 
När han inte var uppe och sprang var den rosa stolen hans favoritplats!
 
 
Vad tycker ni om min fina prinsess handduk?? 
 
'
 
 
Sandcastle!!!
 
 
Och idag följde jag med Mary och hennes värdfamilj till Crane Beach, som ligger typ 10 minuter norr om den Wingaersheek! 
 
Alla hjälpes åt att gräva ner Mary!
 
 
 
Crane Beach!
 
 
 
Ethan och Jula är då Mary's små tvilling värdbarn! De är så sjukt söta. Kolla på dom med deras små blonda lockan och bebismagar!!
 
 
Jag, Mary som är brunast såklart... och Nadia!
 
 
Mary, Nadia and meeee
 
 
Det var allt kul för den här helgen! Nu ska jag kolla Game of Thrones innan jag somnar!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0