Kitchen party

Äntligen har jag klurat ut hur man spelar musik från sin iphone ut i det stora ljudet som spelas i alla rum i hela huset!! Så denna morgonen har jag haft lite fest i köket, ensam (ja, det är i köket man "hänger" här). Eller ja, lilla Pixie, hunden, har varit med men hon är liksom döv... Jag undrar lite var hon tänker när hon ser mig stolla runt i köket, i ett par nya skor som jag tänkte använda inne lite först, för de är lite små. Hehe. Fanns bara i en storlek men jag var tvungen att köpa dom ändå, de töjer sig sa tjejen i skoaffären. Bäst för henne att hon har rätt.
 
Ska snart ut och skatea lite. Sen är det dags för ett träningspass jao. Tjenis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0