Helgen

Den här helgen var minst lika bra som förra! I fredags jobbade jag och barnen va söta som vanligt! Quin hade ju Danielle över för sleepover! I lördags var jag på mitt första au pair meeting på morgonen! Vi samlades på Sudbury's fire station. En riktigt skön brandman gick igenom lite safety och visade oss lite utrustning! Det var faktiskt ett ganska kul möte.
Efter det drog vi till starbucks, mallet en sväng och sen hem till mig för girls night och sleepover! Efter några drinkar, pizza, film, och prat däckade vi, vid 4. Så i söndags som ni förstår sov vi ett bra tag. Vi vaknade vid 1 och kände att det va dags för lunch, så vi drog till mallet och åt thaifood.
När jag kom hem på eftermiddagen kom kusinerna över för lite lek! Asså dom ungarna är så sjukt söta. Lillkillen ni ser här nere är Caleb och han är mittenbarnet av 3 bröder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0