HEJ

Ja men tjenare. Jobbigt det här när jag väntar några dagar med att uppdatera, då har jag så mycket att berätta. Ja, jag har ett otroligt upptaget liv här borta, idag sov jag till 2!!!! Nej, men seriöst så har jag faktiskt gjort massa saker hela veckan.
I fredags hade jag en mysig liten lunchdate med Nadia. Planen var att jag skulle göra mina nyttiga pankisar, vilket vi gjorde bara att vi åt dom med glass. Fast saaatan va gott det va. 
 
 
På kvällen blev det häng med Kristy, en tjej från Sydney. Vi tog en kaffe på starbucks sen drog till henne för lite film chill. Hon har bara varit här en vecka så det va kul att träffa henne! 
I lördags hoppade jag, Nadia och Kristy på t-banan för en heldag i Boston! Har varit här en månad och har inte fått tummen ur innan. Men i lördags var det dags! 
 
Vi började dagen i Boston Common och Boston public garden, det var jättefint men kan tänka mig att det är finare på sommaren och hösten!
 
 
Vi såg några dansare sen som va sjukt grymma! Filmade dom så kan slänga upp en video sen! Men helt plötsligt plockar de ut mig och 3 till ur folkmassan och ställer oss på en rad, ber oss nudda tårna med händerna och stanna så för en utav dem ska göra en volt över oss! Haha, det va kul, och Kristy har det på film, får väl lägga upp det med. 
 
 
Sen tog vi svängen förbi Quincy Market på väg till Boston Harbor! Synd att det var så kallt, det var jättefint! 
 
 
Sen blev vi inbjudna till pizzakväll hos Matilda! Haha asså, min pizza blev så sjukt perfekt. Rund och ostig, så sitter det fast i plåten när jag tar ut den!!!! Så står Nadia brevid med sin pizza, som inte såg ut som en pizza, och hånskrattar, för hennes gick att flytta utan problem. Skit. Men det va gott ändå och det var en lyckad pizzakväll! 
 
Pizza-making!
 
 
Min pizza före ugnis och efter ugnis, fin va?
 
 
Gänget! 
 
 
Idag sov jag länge! Tror jag vaknade vid 12 men jag låg kvar och kollade på tv till typ 3. Sen fick jag nog och vill göra något! Då frågar Matilda om jag är sugen på tjockis och football -kväll, och hur kan man säga nej till det? Hur mycket det än sög att Patriots förlorade mot Baltimore, var det ändå gott med chips, dipp och glass. Nu är jag mätt och ska sova. För imorgon ska lilla jag ta med Quin och J-man till Wachusetts för skidåkning! Wish me luck. Är körd om någon utav dem är på dåligt humör. Haha! 
 
Natti natti folkish!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0