Happy New Year!

Gott nytt år alla där hemma! Hoppas ni firade in 2013 lika lyckat som jag!
New York va helt sjukt. Jag kan kryssa för "se the ball drop på Times Square" på min bucketlist. Jäklar va coolt det va!
Jag och Matilda gick runt i New York lite först, köpte svenskt godis på Sockerbit i Greenwich Village och shoppade lite. Sen va det dags för nyårs-burgare på Smiths! Efter det drog vi oss mot Times Square för att se the ball drop. Vi fick vänta, och vänta... Och vänta. Vi väntade i nästan 4 timmar men jävlar va det va värt det! De fyra timmarna gick ganska fort faktiskt. Tjötade med massa folk, stämningen va helt otrolig och så v det konserter under tiden. Självklart va ju Psy där och sjöng Gangnam Style. Hela folkhavet började hoppa upp och ner och dansa. Haha.
Jaja det va i alla fall det sjukaste 12-slaget jag har varit med om!
Resan gick så himla fort bara, helt plötsligt så va vi hemma i Boston igen! Men det va en härlig resa. Och utsikten från lägenheten va sjuk, hela lower Manhattan med groundzero, frihetsgudinnan och empire state building! Sjukaste.

Idag va det dags för barnen att gå till skolan igen och herregud va grumpy de var i morse när jag väckte dom, massa Why, I'm not going to school today, I'm gonna stay in bed all day och yadayada. Men jag gick ner och helt plötsligt kom båda två ner med leende på läpparna och va de mest underbara barnen någonsin. Dom är för roliga!
Det är galet mycket snö här btw, lägger upp en bild på Quin i morse när vi väntade på bussen!


Kommentarer
Postat av: Hanna

alltsååååå du förstår inte hur avundsjuk jag är! MAJGAAAHD hade så gärna varit där alltsååå!

Svar: haha va kul att du läser bloggen! :) Ja det va riktigt coolt att se det! Det var lätt en av de bästa nyårsaftnar jag upplevt hittills! Men du åker ju hit snart!! Då får du ta del av detta!
lovisasandberg.blogg.se

2013-01-03 @ 14:20:11
URL: http://nattstad.se/dearhanna
Postat av: Mama

Va kul allt låter, ball dropp på nyåret var det fire work?

2013-01-20 @ 00:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0