En bra helg

Tjäna tjäna. Nu har jag glömt av bloggen lite.. Blir lätt så när jag har så mycket annat att göra! Men jag kan summera min helg lite. Hehe, jag har haft en grym helg! Det började i fredags då jag, Mary och Nadia bestämde oss för att dra till Roller Kingdom och åka rollerskates! Efter det åt vi middag och det var en perfekt fredagskväll.
I lördags jobbade jag mellan 12 och 3 och mina barn är helt underbara! Dom lyssnar verkligen på mig! Efter jobbet var det dags för starbucks-kaffe med Mary! När vi satt och pratade kom vi fram till att båda va grymt sugna på att åka ut i skidbacken så vi bestämde oss för att dra till Wachusetts vilket ligger typ 45 minuter utanför Wayland. Men Mary kan inte åka skidor men har testat snowboard några gånger och kan åka det helt okej, vilket gjorde att vi kom fram till att jag också skulle åka snowboard! Så kl 7 i söndagsmorse tog vi våra skidkläder och drog ut i backen!! Och jäklar va kul det är med snowboard! Mary kallar mig för "liar" för hon trodde inte på att jag aldrig hade åkt snowboard, så bra gick det. Jaja, kan ju säga att det är något jag kommer fortsätta med.
Vi drack varm choklad och åt krispiga våfflor och hade en allmänt bra dag i backen.
Och idag har varit en go måndag! Hann med en middag på mallet med Nadia och Mary och lite softhäng hos Mary vilket jag precis kom hem från!
Nu är det dags att sova, för det är ju ganska tidiga morgnar i veckorna!

Här är lite bilder från helgen. Det kommer mer bilder från i söndags men dom har Mary! Och sista bilden är Quin som testar min skidjacka, hon älskade den, söt!

 

 


Kommentarer
Postat av: Sis

Älskar att läsa din blogg:) hinner inte kommentera så mycket som jag önskade dock men jag läser den flitigt!! Jag blir så himla avis när jag läser allt men är så sjukt glad att du trivs!! Kan inte vänta tills jag kommer och hälsar på!! Pussss

2013-01-11 @ 13:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0