Boston Downtown

Vaknade vid halv 10 igår och två sekunder senare plingar min mobil, det var Mary som ville dra med mig in till Boston och åka skridskor på Frog Pond. Varför inte tänkte jag och slängde i mig lite frukost, kramades lite med Quin och Justin och hoppade in i bilen! 
 
När vi satt på t-banan kom jag på att jag vill till Harvard. Morgonen spenderade vi alltså på Harvard Square där vi chillade runt, kollade in skolan och drack kaffe.
 
Vi och Mr. Harvard
 
 
Skolan
 
 
                                
 
Lunch på Copley Square, yummy yummy!

 
 
                                             
 
TJENARE!
                                              
 
Sen det här med skridskoåkning blev ju inte riktigt av, för vi spenderade massa tid på att strosa runt! Men skridskoåkning utan skridskor blev det allt! Och jag vet inte om det var för att vi såg snälla ut eller för att vi såg ut som fotografer, men det var minst 6 olika personer som frågade om vi kunde ta foto på dom, vilket vi gärna ställde upp på men endast om dom kunde ta bild på oss! 
 
 
 
 
 
Marta kom och hängde lite med oss!
 
 
 
Nu sitter jag och skypear med mitt gingerbarn i Brazil, hehe vi smider lite planer...
Ska dra till starbucks och tjöta lite med Kristy från Aussie! Älskar hennes dialekt!
 
So long sukkaaas
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0