Hej

1. Vad är ditt mellan-namn? Karin och Linnea

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Svetlana Barbara Rut

3. Är du i ett förhållande nu? Nej

4. Hur länge har ni varit tillsammans? Men, NEJ sa jag...

6. Vem vet mest om dig? Min fina bästis Higgen och bästa kusinen Julia.

7. Vad gör du på fredagskvällar? Filmmys eller ute och dricker öl. Kan mixa ihop dom två också.

8. Bästa filmen du någonsin har sett? Pearl Harbor och Lejonkungen. Fast and Furious filmerna är feta också, helst Fast Five.

9. Har du någonsin varit full?  Nä, va full? 

13. Saknar du någon just nu? Jag saknar alla nära och kära hemma i Sverige! 

14. Hur mår du idag? Trött. Som. Fan. Hehe, men det var mitt egna fel. Jag och Mary bokade ju Miami biljetterna igårkväll. Sen hade hon någon polsk dag som kallas "fat-thirsday" då man ska äta massa donut så vi åkte till dunkin' och åt donuts. Ja donutS inte donut. Hemma var jag vid 1. Och på grund av blizzard "Nemo" har barnen varit hemma från skolan idag. Förstår ni hur lamt det är när barnen är hemma på grund av lite snö, come on.

15. Hur många tabletter tar du dagligen? Minst 15

16. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Antadligen typ låtsades läsa en bok och hade allmänt tråkigt. Kollade säkert på något avsnitt av One Tree Hill, åt lite Thaimat och glass till efterätt. Tog en go jävla sovmorgon gjorde jag också.

17. Bästa minnet från sommaren? Studenten! Utan tvekan. 

18. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Bortsätt från Sverige? Hehe ja USA om man tänker så. Men om man bortser från USA eftersom jag bor här så är det Canada! You feel me?

22. När var du där? USA - nu. Canada - förra helgen!

23. Är du rasist? Men nej

24. Har du helt svenskt ursprung? Si

25. Om nej, vart kommer du ifrån? -.-

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Endast killar från Bora-Bora

27. Ser du fram emot någonting just nu? Ser fram emot så sjukt mycket just nu! Först och främst, Miami om 9 dagar! Sen också hela mitt år här i USA. Så mycket jag vill uppleva! Längtar också till när familjen kommer på besök, det kommer bli kul!

28. Sköter du skolan? Studentish i somras, no more school på ett tag!

29. Vad hade du för betyg förra terminen? Gick ut med 15, någontin

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG + actually. Hur man nu får det.

31. Vilket ämne var det? Musikhistoria

33. Har du spelat/spelar du i ett band? Ja, spelade trummor i ett band för några års sen! 

34. Anser du dig vara intelligent? Tillräckligt

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Vill vänta och svara på den frågan om ett år, för de här två månaderna jag har varit här har det hänt så mycket roligt! 

36. Vilken va den värsta tiden då? Har inte haft någon "värsta" tid. Jag är alltid lycklig

39. Har du haft sömnproblem? Nej eller vissa nätter här och där men inte så det har blivit ett problem liksom. Sömnlösa nätter har väl alla haft någon gång. Jag får det oftast när jag ser fram emot något, eller om klockan är mycket och jag måste somna, då kan jag inte somna.

40. Hur ofta gråter du? Varje gång jag kollar på lejonkungen, annars nästan aldrig!

41. Vad gör du när du mår dåligt? Lyssnar på musik, finns inget bättre än att lyssna på din favoritmusik när du bara vill tänka på annat!

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Tomten

46. Har du varit otrogen någon gång? Nein

47. Har någon varit otrogen mot dig? Nein

48. Är du stolt över dig själv? Ja ;)

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag inte är sån jävla dramaqueen som alla andra tjejer verkar vara. 

50. Vad får du ofta komplimanger för? Mitt hår...

Haha, random bild från Quebec.

51. Har du lätt att få folk att skratta? Nej, jag är en extremt tråkig person. Ingen är glad i min närvaro

52. Cider elller öl? ÖL FÖ I HELVEDE

53. Har du några talanger? Talanger..nej, inte vad jag kan komma på nu!

54. Vet du om någon är kär i dig? Quin sa att Justin har en crush på mig, men inte ska man lite på vad en åtta åring säger, speciellt inte när hon pratar om sin 10-åriga storebror.

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Eeeh nej? fredrik och josefin är så lama asså...

56. Vad står det i ditt senaste sms? "Whoop whoop, Yaaaaaaaaaaay! I'm about to lose control but I think I like it!"  Och sedan bifogat två youtube videos. 

 
Detta var alltså Mary som ville visa hur excited hon är inför Miami! Haha, den stollen.
 

57. Hur lång är du? 170

58. Hur mycket väger du? Sånt frågar man inte en dam

59. Vilken storlek har du på kläderna? Oftast S, men gillar ju att ha over size tröjor, så ibland blir det även L!

60. Har du svarat ärligt? Nej alla svar är en total lögnt

 

 

Ursäkta, det här kan nog varit det lamaste jag har gjort. Men jag har det tråkigt här, kan ju inte åka någonstans!!!? Blir man stoppad av polisen körandes ute nu får man betala $500 och 1 års fängelse eller något sånt där. Låter ju helskumt.

Trackback
RSS 2.0