Onsdag

Då var det dags för en liten tur till mallet! Ska köpa lite valentines presenter till barnen. Quin kan inte sluta prata om valentines day, så jag antar att jag måste fixa något gulligt till dom.
Igår tog jag kidsen till tandläkarn och inte konstigt att båda var så exalterade för att gå dit, de fick stickers, tandborste, tandkräm (bubblegum smak), en penna, en MEGA ballong och och massa olika smaker på det där vi får i munnen som smakar banan. Helt galet. Hade jag också fått allt det när jag var yngre hade jag velat gå dit oftare!

Idag är det jättefint väder! Solen skiner och snön håller sakta men säkert på att smälta bort!
Och nu är det bara 6 dagar kvar till MIAMI!!! Gaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0