On our way!!

Ja det här med bloggningen har jag inte haft tid för de senaste dagarna! Jag har i princip varit med Mary och Nadia nonstop, eftersom min familj är på kryssning så är det ju tråkigt att vara själv. Så fredag-söndag schlaggade vi hos Mary! Och på söndagen sov Mary hos mig, så som sagt, inte mycket tid för bloggandet.

Varför jag ville slänga in ett inlägg just nu när jag sitter på en buss är för att jag och Mary är på väg till Miami!!! Planet går om 3 timmar här ifrån New York (vi tog buss ner hit imorse för flyget var extremt mycket billigare härifrån).
Jag vet därför inte hur många inlägg det kommer bli denna veckan, men eftersom jag har mobilen kan jag försöka slänga in någon bild då och då!

Nu är vi extremt hungriga och vill bara komma till flygplatsen så vi får mat!! Och såklart vill vi bara vara framme i Miami!
Hoppas allt är bra hemma i kylan! Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0