Thanksgivukkah

Då har man firat ytterligare en holiday här! I torsdags var det dags för thanksgiving!! Och herregud,  säger bara mamma, nästa år ska vi med fira det hemma. Så mycket god mat. Det  var liksom det vi gjorde, va tacksamma och åt. Lol stuffingen kan ju vart nått av det godaste asså.
Men i år var det lite speciellt för judarna, vilket min familj är. Thanksgiving och Hanukkah inträffade på samma dag vilket inte kommer hända igen på 70 000 år. 
 
Här var det matdags. Bara till att hugga in!! Kusinerna kom över, grabben i randigt är Momo som är kusinernas au pair.  
 
Bordsplacering. Mitt dunny-namn, Lov-Dun
 
Ben forever alone på det fina stora bordet!
 
BEN! Den äldsta av mina värdbrorsor för den som inte har fattat det
 
Sen kom Louise över och vi stollade loss
 
Ben och Brandon (min andra värdbror) jammar lite. Sjukt duktiga, men Brandon är ju helt insane på trummorna. Jag tror jag har ett klipp, ska se om jag kan hitta det
 
 
 
Det var den första thanksgiving det, hoppas inte det var den sista! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0