11 dagar

Det känns helt fel. En annan människa ska komma hit och ta mitt liv. Bo i mitt rum? Ta hand om mina småsyskon. Inatt var den sista natten i mitt rum Flyttar till vinden idag för Emma ska hämtas imorgon på riverside station vid 3. Bajs. Hon kommer få ett så grymt år. 
Just nu sitter jag i the living room och njuter av min sista dag i ensamhet här. Emma börjar ju jobba på måndag så hela nästa vecka kommer jag mest bara glida omkring här i Wayland och Boston. 
 
Ska nog liva upp det här inlägget med lite bilder från helgen. 
 
 
På väg till mallet 1 på natten. Är det black friday så är det
 
Det här huset tar priset för bästa julbelysningen på min gata!
 
Dedham
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0