VMA

Sitter och hänger framför tv:n! VMA's är det ju!!!! Bruno Mars uppträder sin nya gorillas just nu och asså jäklar va bra han sjunger! Miley Curys skämde ut sig, gaga va gaga och Timberlake hade ett 20 minuter långt uppträdande och han är helt amazing. Han kan den grabben.

Måste berätta om igår btw. Jag satt nere och kollade på film efter att jag hade lagt barnen, väntade på att värdföräldrarna skulle komma hem. Och vid 12 kommer Quin ner och ställer sig framför mig och bara tittar på mig. Ovetandes om att hon går i sömnen försöker jag få något vettigt ur henne, som typ varför hon är vaken. Men nej hon sätter händerna på kinderna och ser förskräckt ut och börja prata om att vi måste leka. Vi måste leka nu. DÅ fattar jag att hon går i sömnen, sjukt äckligt. Vad ska man göra liksom? Men hon går och hämtar en skolbok och tittar i den. Tittar på mig och säger "I need to go to the toilet" och när hon kommer tillbaka från toaletten tror jag hon vaknade. För då sa hon att hon inte kunde sova och ville att jag skulle lägga henne igen! Haha det var det sjukaste jag har varit med om.

Nu ska jag kolla på sista uppträdandet av Katy Perry innan jag ska sova!


Kommentarer
Postat av: Syster

Haha! Sjukt kul med folk som går i sömnen=) man vill ju inte väcka dom heller=)

2013-08-26 @ 10:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0