Summertime

Asså förlåt men jag glömmer helt av bloggen nu. Ni får helt enkelt nöja er med ett inlägg i månaden. Två om ni har tur. Tänkte mest säga att jag mår prima. Sommaren här är så mycket skönare. Varmare och soligare! Men självklart saknar jag svenska västkusten! 
Oooch eftersom sist jag skrev var typ i början av juli har jag gjort en hel del och vet inte vart jag ska börja. 
Jag har varit i Florida med värdfamlijen. Sjukt skön vecka. Lite tennis, massa sol och bad, god mat och ett stort gött gäng. Det var kul att få träffa barnens kusiner och Brad's föräldrar.
 
 
Dagen efter vi kom hem från Florida skulle jag dragit till NY med Jana för att ta ett sista farväl till Mary, men självklart blir jag dödssjuk och kan typ inte ta mig från sängen till badrummet. Så jag blev sängliggandes hela helgen och det är inte förrän nu en vecka senare jag känner mig helt friskt! bajs liksom
 
I onsdags drog vi ut med båten och åkte vattenskidor, jag åkte inte för jag var fortfarande sjuk typ men det va gött med en dag på sjön! 
 
 
 
Så det är väl vad som har hänt på sista tiden.
Hade en trevlig fredagskväll i Marlboro med Jana också. Vi gick till en restaurang & bar som heter Chin's där vi träffade lite gött folk!
 
 
Och nu orkar jag inte skriva mer. Ska ändå åka och fixa lite saker, Hejpåer!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder.. Nu längtar vi efte r vår lova Larsson bigfot

2013-08-19 @ 22:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0