Good Tuesday

Idag har varit en riktigt go dag! Började med att båda barnen var på riktigt bra humör, alltid skönt när de kommer överens och är snälla mot varann. Sen blev jag upphämtad av Nadia, första stoppet - gymmet! Vi fick till en riktig go träning idag och imorgon kommer träningsvärken kännas fint i rompen.
Andra stoppet blev nail salongen. Fransk gel manikyr blev det och jag som brukar ha bortslitet svart nagellack kan inte sluta snegla på naglarna. De har aldrig varit så fina, haha.
Tredje stoppet blev TJ MAXX där vi hittade en del fina grejer, bland annat en klänning som jag ska ha på mig på balen i Washington DC på lördag. Sista stoppet blev så klart lunch på Subway, hungriga som djur åt vi våra subs på 30 sekunder! Gott var det!
Kan tillägga att det var typ 20 grader! Life's good.

Nu är Nadia på väg över. Vet inte vad vi hittar på, det vet man aldrig!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Meeen hallååå jag är också i dc på lördag juu!

2013-04-11 @ 03:05:45
URL: http://nattstad.se/dearhanna
Postat av: Mama

Så fina kläder, hoppas allt blir toppen. Puss puss

2013-04-14 @ 20:48:25
Postat av: Mama

Sååå fina kläder, hoppas allt lir toppen , puss puss

2013-04-14 @ 20:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0