Wayland

Nu är det bestämt! Jag flyttar till Wayland, Massachusetts om drygt två månader! 
 
Vill åka nu! Pratade precis med den nuvarande au pairen. Hon verkar hur go som helst och har trivts jättebra i familjen! Hon ska få lära mig lite saker när jag kommer! Hon kommer vara kvar i familjen typ 5 dagar när jag kommer, så vi överlappar varandra. Perfekt!
 
 
Jag är så överlycklig just nu.
Jag längtar till att få gå omkring på New Yorks gator. Att leka med barnen. Att känna mig hemma i en annan stad. Jag längtar tills jag får en go amerikansk dialekt. Till att kunna shoppa på A&F, Victoria's secret, forever21 och target när jag vill. Att uppleva massa nya saker. Att träffa folk från överallt i världen! Jag längtar tills jag ska åka så mycket!!
 
Nej, nu måste jag göra något för att bli av med all min energi!!!
(och för er som undrar så var jag inte och tränade imorse, vaknade klockan tre. Så det är i princip fortfarande morgon för mig)
 

PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0