Uttråkad

Att vara ensam hemma kan vara väldigt skönt ibland. Men på veckorna då ändå alla jobbar och inte kan hitta på något är det ju ingen mening att vara ensam. Det blir väldigt tomt. Speciellt eftersom min familj, som många vet, är den mest högljudda familjen på denna planet. Idag har jag och hedvig köpt hallon och pratat om våra äventyr vi har framför oss. Vi tog även en sväng inne på XXL, sport och vildmarksbutiken ni vet. Haha, mycket intressant.
I alla fall.det jag försökte säga är att jag är lite trött på att vara ledig och ensam hemma på veckodagarna men jag jobbar varje helg plus att det är fullt hus.
 
Jaja ska inte klaga. Eftersom jag drar snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0