Good Morning

Jag är så spänd hela tiden. Kollar mailen var 5e minut. Gick till och med ut i brevlådan i morse! 
Men jag vill ju verkligen komma iväg nu. Det enda jag gör på dagarna är att jobba, träna och vänta på att jag ska få den perfekta familjen! Men man vet aldrig hur lång tid det kommer ta. Men för att skynda på processen lite ska jag göra en film där jag pratar lite om mig själv och sjunger en liten snutt. Idag lär ag inte hinna göra mycket på den, men jag tänkte imorgon. Då gör jag den och lägger upp den. Sen är det inte mycket mer jag kan göra förutom att vänta...

Igår körde jag ett riktigt hårt pass på gymmet, därför skippar vi gymmet idag och tar en lång powerwalk nu på morgonen istället! Gymmet sparar vi till imorgon!
Förutom att gå pw ska jag försöka få lite annat kul gjort innan det är dags att ge sig av till jobbet. Jag är ju så van att börja 6 eller 7, men igår jobbade jag lunch idag jobbar jag kväll, mellan 4 och 12 typ, och det satt fint med lite sovmorgon. Igår var första gången på 10 dagar jag fick sova längre än till 5! Så blir det när man säger att man vill ha alla tider som går typ. Haha... Men jag klagar absolut inte, jobbar på att spara ihop pengar till USA! 
 
En skön sommarbild på mig och sötaste Linnéa sist jag var i Värnamo! Bara för att jag inte vill att sommaren ska försvinna, och så ska jag ju till mina stollar på fredag! Linnéa och Julia. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0