En bra dag.

Idag har jag och bästis haft en riktig bästis dag! 
Den började redan 10 imorse med lyxig frukost med våfflor och min supersmoothie. Det satt fint i magen! Vi tog en sväng till stan för att kolla lite affärer, promenera i solen (riktigt gott väder på förmiddagen), dricka kaffe och snacka strunt. Efter det har vi bara hängt. Typ kollat film och ätit godis. En perfekt dag! 
 
Imorgon är jag ledig igen och då blir det gymmet direkt när jag vaknar! Vilket vi nu har lärt oss kan vara allt mellan 10 och 3 på dagen. 
Och bara en random grej jag har kommit på är att jag aldrig använder halsband. Kom och tänka på det när jag kollade genom mina smycken förut. Massa fina halsband som jag har fått typ på konfirmationen, studenten osv som jag aldrig har rört. Ganska sorgligt ändå. 
 
Typ det här Efva Attling halsbandet. Jättefint, men när ska jag ha på mig sånt?
 
 
 
Jaja, det var dagens funderingar. Får se vad för random shit jag kommer på imorgon. För nu ska jag sova!
 
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0