Countdown

Everybody, nu är det 77 dagar kvar tills jag åker! 
 
Sjukt vad allt har gått snabbt, jag skickade in ansökan för typ 2 veckor sen. Men eftersom första matchen var helt perfekt så gick det ju snabbt såklart. 77 dagar är ganska lång tid. Men allt kommer gå så himla fort. Ska till Småland och fira min sköna morbror som fyller 50, festligt! Jag måste till Stockholm och fixa visumet, och om jag ändå ska dit drar jag med några kompisar och kör en partyhelg där. Jag ska jobba och bli rik. Men framför allt, så ska jag träna och tänka på att vara nyttig innan jag åker! För om jag känner mig rätt så kommer det vara svårt att hålla sig ifrån allt från s'mores till american pancakes. Men ska försöka så gott det går! Och som tur är, sa den nuvarande au pairen att det ligger ett jättebra gym nära! Grymt! 
 
Kolla, vill man inte bara äta upp datorn när man ser det här? ouuh
 
 
Jaja, ska inte tänka på sötsaker nu. Drar mig till gymmet istället! 
 
 
PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0