Boston's calling

Okej så nu har jag precis skypeat med familjen. Och nu såhär efteråt kan jag inte komma på något negativt, inte en enda grej. Föräldrarna verkar extremsköna, barnen söta som barn ska vara och så har de två äldre söner (20 och 21 år) vilket kommer vara jättekul! De kan ta mig till alla collegefester, heheheee... I alla fall just nu känner jag mycket för den här familjen, och så länge jag inte ändrar mig kommer jag åka från Sverige till New York den 10 december för att sedan flyga vidare till Boston den 14 där jag kommer bo (minst) ett år.
Au pairen de har nu, en svensk tjej, förlängde med ett halvår. Vilket är ett väldigt bra tecken! Hon hade ju aldrig förlängt om det var en dålig familj eller ett tråkigt område?
Jaja med det här tackar jag för ikväll. Klockan är halv 3 på natta och jag måste sova!

Pusspuss och Natti / Lovisa bakom kuddis


Kommentarer
Postat av: Hanna

Wohooo vad kul för dig! :D

Svar: Ja det kommer bli sjukt kul! Familjen har tackat ja till mig nu, så nu ska jag också göra det :D
lovisasandberg.blogg.se

2012-09-20 @ 11:49:30
URL: http://nattstad.se/dearhanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0