Beginning of Something New

Okej. Kan inte riktigt hålla mig längre. Igår kväll kollade jag min mejl en sista gång innan jag skulle sova, vilket inte var det smartaste eftersom jag inte kunde sova resten av natten. Jag hade nämligen fått ett mejl där det stog att jag hade blivit matchad med en familj i USA!!!! Och som jag känner nu är allt perfekt. Ska snacka med dom så jag får lära känna dom lite bättre och sen, vem vet, kanske jag kommer bo i en förort till Boston i ett år! 
 
Men nu ska vi inte bli alltför glada, vem vet det kanske inte alls känns rätt när jag väl snackar med dom? (Men det får vi ju inte hoppas) JAg menar deras största intressen är musik och tennis. Match made in heaven typ. Håll tummarna nu på att det känns rätt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0