Awkward

Tjena gänget. Idag mår jag prima. Eller? Det börjar väl ordna upp sig nu i alla fall! Sticky var som vanligt party som fan. Gött häng, bra dj's och en jävla massa drinkar, (under happy hour hittar ni Lovisa i baren). 
Slaggade hos pauline. Däckade någon gång vid 5 och klockan 9 i morse ringer hennes städerska på dörren. Då var vi lagom sugna på att gå upp. Men vi la oss i soffan och åt flingor. 
 
Jag och Malin, mitt lilla ginger barn, har bestämt att vi ska till Stockholm i november och kolla på Swedish House Mafia. Fatta va fett! Vi sitter som galningar och letar på blocket! Om det är någon där ute som vill bli av med sina biljetter har ni två köpsugna tjejer här!

Just nu sitter jag med en kopp grönt te och ska kolla det nya avsnittet av awkward. Sen ska jag måla naglarna, men har inte bestämt vilken färg... Hmm. 
 
 
 
ja, det står mellan silver/metallic och ljus rosa. Lutar åt silver just nu.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

silver är skitsnyggt, ta det!! :)

2012-09-28 @ 20:35:10
URL: http://thegoldenyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0