75 dagar!!

Dagarna blir bara färre och färre, fast långsamt går det! Men som ni ser i rubriken är det 75 dagar kvar tills jag drar. 10 december kommer jag sitta nervös på flyget. Eller då kommer jag inte vara som mest nervös, för då ska jag till New York på trainingschool typ. Det är den 14 december jag kommer bli lite smått närvös. Ser det framför mig när jag sitter på bussen på väg till Boston. När jag kliver av bussen... Gah! 
Men det ska blir så himla kul att träffa familjen! Åh, va tiden kommer gå långsamt fram tills dess. 
Har en liten countdown där jag stryker dagarna, tänkte väl typ att tiden skulle gå snabbare om jag gjorde på det viset. Men icke!!
 
 
Har även gjort en skön "att-göra-innan-jag-åker-lista". Den blev lång.
 
 
Och nu ska jag ner och äta lax med hollandäsås, lyx! 
 
PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0