2012-09-07

Hey everybody!
 
Nu har det inte blivit mycket bloggande i sommar, men har ju inte velat sitta vid datorn när jag har haft så mycket annat kul för mig. Har inte haft en sekund över till att ta det lugnt den här sommaren. Vilket jag själv tycker är jätteskönt. Jag hatar att vara ensam. Jag är dålig på att vara ensam! En minut känns som en evighet, eller så somnar jag och sover förbi hela dagen. Så i sommar har jag vägrat vara själv! Jag har varit omringad av världens bästa vänner, för mina vänner är världens bästa. Både när jag jobbat och varit ledig. 
Jag har också velat vara lite extra med mina närmaste vänner nu eftersom liksom många redan har gjort, ska jag ut i världen och resa! Jag har skickat in min ansökan för Au Pair i USA och vilken dag som helst nu kan det ringa en familj som jag kanske kommer bo hos i ett år! 
 
Och där blev jag alldeles nervös. Fast på ett bra sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0