Värnamo

Japp, i helgen tog jag ledigt och tog en sväng till lilla Värnamo. Alltid lika trevligt, men denna gången var det lite speciellt eftersom min kära morbor har fyllt 50. Så det blev allt från öl till sotartårta.
 
Och det här är vad jag menar när jag säger sotartårta.
 
 
Mamma försökte få en bra bild på mig och Juia. Men det gick sådär.
 
Men jag älskar henne. Hon är, och kommer alltid vara världens bästa plåster.
Hon blev liiite sugen på att sätta tänderna i smörgåstårtan som stirrade på oss.
 
 
Sen var det dags för piggelin-shot!!
 
 
Bästaste.
 
Sen kom resten av gänget, och det blev typ såhär för alla.
 
Ja det var allt för denna helgen. Nu är jag tillbaka till mitt göteborgs-liv igen. Sova, jobba, träna fezzt och om igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0