Monday

Hi ya'll!! 
 
Ville mest bara slänga in ett inlägg för att tala om att det endast är två veckor tills jag lämnar Sverige!! Det är så sjukt snart. Äntligen börjar det här kännas på riktigt! Jag SKA flytta till Boston. Herregud. Måste ju börja packa. Hur ska jag klara av att packa ner mitt liv i en resväska för ett år? Aja, som tur är finns det ju en del shopping i USA (mmmhm dräggeldräggel) så ska tänka på att inte ta med mig för mycket, sen att jag inte kommer klara det är en annan femma, men jag kan ju ha det i bakhuvet när jag packar i alla fall.
 
Nu är det dags för mig att pallra mig till gymmet! Bränna lite fett som jag så gott kommer käka till mig igen när jag är i Boston... Nej jag ska försöka att inte trycka i mig massa pacakes och skit. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0