Frölunda!

Idag firade jag och min lilla familj både farsdag och att hela familjen för en gång skull är samlad. Inte ofta det händer! Vi åt på Vino Pasta Tre och kollade hockey! Fröunda-Färjestad och faaaaan va synd att vi inte fick dit Färjestad i slutet! Men det var en rolig sista period i alla fall!
 
I pausen spelade knattarna lite och visade hur det ska gå till. Hur gulligt som helst.
 
 
Och här har vi syskonen Sandberg
 
 
Och imorgon åker jag och Prillan till Stockholm. Fy satan va gott det ska bli! Komma ifrån Götet lite. 
Ska upp och gå en powerwalk innan jag drar imorgonbitti för jag hinner inte till gymmet! Och innan jag somnar nu ska jag kolla på lite serier så jag kommer ikapp med avsnitten! 
 
Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0