Catlady

Yes, i helgen är jag kattvakt! Passar en söt Guinness som fortfarande är en liten kitten, så lite busig och nyfiken är han allt! Kan försöka få en bild på honom imorgon så får ni se honom, helt underbart gosig. 
 
Just nu sitter jag på ett helt tomt Krokegården och äter B&J. Ja, jag har varit så himla duktig hela veckan lång och inte ätit nåfon skit, men så sitter jag här med en glass i näven. Så jävla dumt! Ångrar mig redan, men får vara extra nyttig nästa vecka bara! 
 
I onsdag btw var jag och Malin på Park Lane och det var bara typ 95or där. Vad händer? de får väl inte vara ute och drälla?? Men det var väl för att det var höstlov och så! 
 
 
Och där har vi lilla mig idag. Uttråkad som fan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0