4 weeks

Idag är det exakt 4 veckor kvar tills jag sitter på planet som ska ta mig till New York!! 
Fatta hur sjukt det är? 4 veckor? 28 dagar!!! Det kommer gå så jäkla snabbt. När jag började räkna ner var det typ 75 dagar kvar, och det käns som det var igår! 
 
Och nu är allt fixat inför onsdag, då jag och Pauline tar en sväng till Stockholm för min tid på amerikanska ambassaden! Och allt känns så sjukt bra! 
Jag och Pauline har fatiskt varit i Stockholm tillsammans en gång, för längesen!! Vi var väl 8 eller något, men vi hade så jävla kul. Haha så det ska bli spännande att se om vi är lika påhittiga som vi var när vi va små!
 
Här har vi Palle i sina bästa dagar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0