Tomt

Ställer mig frågan nu, varför jag gör ett inlägg nu? Mitt huvud är helt tomt.
Jag kan väl börja med att säga att jag har varit glad idag! Först såklart för att jag hade lektion med min Råtta idag! Första gången på ett och ett halvt år!!!! Men även för att Starbucks äntligen har öppnat här i Göteborg! Oj, hur länge har man inte väntat på den liksom? Det lär nog inte dröja länge förren de öppnar ett till här i stan!
Ankan och Hedvig goa och glada med varsin varm dryck i handen.



Annars har inte mycket annat hänt än att jag har haft 4 timmar hål idag. Boooooring. Men fixade lite bankärenden (Haha moget...) Sen har jag kollat in en sak jag vill köpa, men ska vänta lite och se om jag vill ha den om en vecka också eller om det bara var en "åh snygg (en vecka senare uuuh ful). Om ni fattar?
Jaja den kommer dyka upp här på bloggen snart i alla fall!
Nu ska byta till träningskläder. Tennis står på schemat, men innan det: FYS!
PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0