Söndagsmys

Imorgon är det måndag, vilket betyder att idag är sista dagen jag får äta gottigheter! För imorgon ska jag och Annika satsa hårt på att vara träningsfreak och såna där jobbiga "Nej, jag äter inte godis-människor". Men jag tror det kommer gå grymt bra och i sommar kommer vi gå runt på beatchen och skratta åt alla små fetknoppar. Okej nej, skämt åsido. Anledningen till att jag gör det här är inte för att jag vill bli smal och blabla, utan för att vara mer hälsosam. För alla er som inte vet är jag glassoman, och äter glass...ofta! Vilket jag inte tror är det bästa man kan göra om man vill ha ett hälsosamt liv... Så, slut på det roliga!
Idag ska jag äta allt från glass till popcorn, bara för att.

Jag och Phille skulle precis hugga in på våran egen lagade thaimat. Gott vart det!



PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0