I Love My Friends

Igår var en riktigt lyckad utgång! Vi hade ju bestämt att vi skulle till Park Lane, men kön var ganska (!!!!) lång. Och vi kände inte för att spendera hela våran kväll väntandes i en kö så vi tog oss istället till Båten och dansade loss där.
Träffade på massa nya och gamla ansikten! Alltid kul. Vi avslutade kvällen på ett knöfullt BK. Classic. Men asså för det första så är McDonalds mycket godare, men det finns ju inte på Järntorget (UUGH Bummin..) För det andra så väljer man inte att käka på BK när man är där, man väljer Järngrillen (Hallelujah). Men igår fick Higgen bestämma, och det blev BK (Bumminbumminbummin)
Men jag klagar inte, fyllekäk som fyllekäk. Jag fick min glass när jag kom hem i alla fall.
Ja, det var gårdagen det. Idag? Bara ta det lugnt! Kanske hälsa på en sväng hos farmor, kanske sova, kanske kolla film, kanske baka. Vem vet.
Nu däremot, ska jag kolla på det senaste avsnittet av One Tree Hill (<3<3<3)
Slänger in en nykommen bild på min älskling! Jacob Young in my heaaaaaaaaaaaaaart. OMG jag är patetisk
PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0