Happy

Waha omg. It worked. Jag behöver inte ge mig in på bloggredigeraren eller va fasen det heter! Man kanse va det står! Hallelujah!
Jaja, jag tänkte att det var dags att börja blogga igen! Längesen och så nu ju. Inte för att någon annan än min syster läser bloggen, men hallå josefin, du måste ju få veta vad som händer här i Sweden! Speciellt nu när du tänker stanna ett halvår till. Screw you, jag klarar mig bra utan dig. Ska bli awesome att fira din 21 årsdag, utan dig! Och nu började det regna också. Gött att jag inte ska någonstans. Det ända stället jag kan tänka mig att gå till nu, är kylskåpet!
Tack hej!



(jag i Thailand nu. Skulle inte sitta helt fel med en go massage nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0