Nordiska Kompaniet

Ja, nu var det ett tag sen jag var inne här på bloggen. Har helt enkelt tagit lite ledigt! Och då menar jag från träning, plugg och städning! Har för det mesta sovit. Jag har gått i vinteride så att säga! Men nu har jag vaknat till och ska sätta mig för att skriva klart ett repotage om Charles Dickens! Planen är att jag ska skriva klart den nu på någon timma så att jag har tid för Hedvig senare. Vi ska ha movienight. Hihi, om jag får bestämma kommer vi kolla på Führerns Elit och Higgs kommer inte direkt säga nej till den!
Dagens dag (say whaat?) har inte varit så händelserik. Började med en extremt långtråkig (som vanligt) engelskalektion. Det var alla lektioner för dagen! Men jag kände att jag behövde något som hurrade upp mig lite, så jag tog en titt inne på NK och fann mig en brun skitsnygg skinnjacka med pälskrage! Bild kommer! :)
PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0