Au Pair

Nu känns det. Att livet efter studenten är nära! Och det kommer bli så bra.
Har sjukt mycket att göra nu både med skola, jobb och körkort att jag vet inte vart jag ska ta vägen, men jag tänker att allt slit kommer vara så mycket värt bara om drygt 3 månader! Den 5 Juni. Den dagen kommer allt bara släppa. Det kommer kännas tomt men så skönt! Åh vad jag längtar!
Och att Josefin nu inte kommer stanna ett halv år till i USA gör mig ännu gladare. För då får vi en svensk sommar tillsammans innan jag drar. Förhoppningsvis boendes i torpet.
I lördags var jag på ett informationsmöte om Au Pair och gjorde även intervjun man måste göra.
Waah sitter med fjärilar i magen just nu. Efter intervjun och allt känns det verkigen som att det är imorgon jag ska åka. Hehe, I wish... Kan jag bara inte få ta studenten tidigare så jag får komma iväg? Gaah, blir tokig. Kan typ inte tänka på annat. "Hur kommer min familj vara", "Vart kommer jag hamna", "Kommer barnen vara jobbiga" osv osv.
Allt jag vet nu, är att det kommer bli ett sjukt bra år.
Nu ska jag fortsätta fylla i ansökan så den blir klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0