TMI

Idag har varit en låååång dag. Började med en 5 timmars lång biltur runt omkring Wayland och grannorterna med den gamla au pairen! Hon visade mig verkligen allt, skolan, banken, gymmet, vart de har sina olika aktiviteter, posten, supermarket, bion, tj max och mallet. Så det blev thaimat med henne och hennes kompis inne på mallet! 
Sen klockan 6 jobbade jag för första gången för föräldrarna skulle på middag. Jag och Josefine, som den gamla au pairen heter, gjorde tacos, "the swedish way" som dom säger. Vet inte riktigt vad skillnaden är om en amerikan skulle göra det. 
I måndags när Justin fyllde år fick han ett set så man kan göra sina egna tuggummin vilket vi skulle försöka oss på efter middagen... Herrrregud, det ska jag aldrig göra igen. Kletigt och smetigt, men barnen verkade tycka om det! 
Efter bad, 15 minuter instrument och lite lek var det dags att gå och lägga sig. Och sen efter det har jag hängt med Brandon vilket är en utav sönerna som är äldre! Brandon är 20 och Ben är 22 tror jag hmm.. I alla fall, Ben har jag inte träffat än för han är fortfarande på college men kommer hem på tisdag! Det ska bli kul att träffa honom också!!
Men nu tycker jag det är dags att sova för är lite seg i huvet efter all den här informationen och det lär inte bli mindre imorgon. Så nattinatti.
 
Det här är från New York, top of the rock! Det kommer mer bilder men orkar inte just nu! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0