New York!!

Ja nu har jag varit vaken i 26 timmar så om jag skriver något som inte alls hänger ihop vet ni varför. Men ville mest bara uppdatera er om att jag är i New York nu! Flygresan gick riktigt fint men maten smakade skit, som vanligt. Men vi haffade lite pizza nu när vi kom till Au Pair skolsaken. Gött.
Men på fredag drar jag vidare till familjen i Boston, där jag kommer stanna resten av året! Är så sjukt sugen på att bara åka dit nu. Träffa familjen och allt! 
 
Men nu måste jag verkligen sova innan jag trillar ihop. Kan ju tillägga att jag redan trivs som fisken i vattnet
 
tjohej

Kommentarer
Postat av: Sis

Åååååhhhhh! Va gött att höra att du är framme och att dom inte har tagit bort traditionen med pizza på skolan;)! Saknar dig redan!!!

2012-12-11 @ 05:29:24
Postat av: Anonym

Oj, va bra att allt gått bra. Bi saknar dig redan här hemma.. Lycka till vår lilla lova larsson! Puss puss

2012-12-11 @ 08:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0