Merry Christmas!

Ja och så var det julafton! Tiden går sååå fort! Började dagen med att måla teckningar med Justin, Quin och Brad! Brad är faktiskt en riktigt bra tecknare! Sen kom Joannas mamma! Här säger de inte grandma, de säger Vovo, så om Vovo kommer upp här igen vet ni att jag menar mormor! Hon va i alla fall jättetrevlig!
Men jag har inte all tid i världen idag för hela familjen ska åka in till Boston där kusinerna bor. Där blir det god mat-mys! Hoppas jag får i mig någon mat, haha är fortfarande mätt efter min och Matildas (en annan svensk au pair) middag på TGI Fridays igår! Vi körde på efterrätt och hela alltet. Sjukt gott.
Och imorgon blir det julklappsutdelning! Tjoho, fick klart alla julklappar igår, haha sista minuten är alltid en bra idé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0