Imagine Dragons

Kan inte släppa hur bra Imagine Dragons verkligen är!! Lyssnade genom deras album "Night Visions" och satanigatan va det är grymt.
Idag är jag extremt trött så ska bara slappa och kolla på den sista Harry Potter med Brandon ikväll. Vi har haft Harry Potter vecka för han hade bara sett upp till 4an! Så efter en heldag med barnen, en lååång omgång charader och med lamb chops i magen är jag inte sugen på något annat än att slänga mig i soffan och kolla HP! Mys. 
Imorgon har jag sovmorgon, så skönt!!! Börjar 12 och jobbar fram till läggdags för att Brad och Joanna ska iväg på middag! Men det blir nog playdates hela dagen imorgon! 
Igår var jag förresten på Friendly's och åt världens godaste glass med Nadia och Mary! Jag kommer nog aldrig äta mat där, inte för att det inte ser gott ut utan för de har bara junk food. Ett äkta amerikanskt ställe. Men glassen.. ooh.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0