2 weeks

Glömde ju slänga in det klassiska "2-veckor-i-familjen-inlägget"
Det får väl helt enkelt komma en dag försent! Jag vet inte riktigt vart, eller hur, jag ska börja förklara för er där hemma att jag har det så sjukt bra. Jag har inte någon hemlängtan alls, inte ens känt en liten bit av det! Klart jag saknar alla ni där hemma men mer på ett sånt sätt att jag skulle vilja ha er här i en låda och plocka fram er när jag känner för det. You feel me?
Alla i familjen är helt underbara! Jag hade inte kunnat få bättre värdföräldrar eller värdbarn och jag får lite småpanik att jag en dag måste lämna det här. Men det ska jag inte tänka på nu. 
 
På tal om nu så fick jag och Matilda lite ryck och ville till New York över nyår så för 5 minuter sen bokade vi bussbiljetter dit och vi lämnar huset om en dryg timma! Vi kommer schlagga i en, utav två, lägenheter som hennes värdföräldrar äger där! Helt okej och så, vi kommer bo nästan mitt på Times Square. Yes please!
Men har nu en timma på mig att duscha, packa och allt annat jag måste göra innan jag drar! 
 
Manhattan, here we come!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0