Asthma Can Kiss My Ass

Igår var ingen bra dag. Börjar dagen med att städa rummet och ja, det blev rent och fint men när man är allergisk mot kvalster kanske man inte ska damma och städa. Så det slutade med att både ögon och näsa rann och kliade!
Framåt kvällen blev det inte direkt bättre. Födelsedagsfirandet hos min rödtott Malin var hur grym som helst med sköna gubbar som jag inte träffat sen högstadiet! Eller det var grymt fram tills att jag fick en astma attack. Kunde inte riktigt koncentrera mig i ett litet rum med 30 pers (och 30 grader) och inte kunna andas, så min fina bror åkte och plockade upp mig så åkte jag hem och kollade på Gladiator istället. När GG är hemma är det den filmen som gäller, ingen idé att komma med andra förslag. Möjligtvis Luftens hjältar.
Vad gör jag idag då? Jo jag gav mig på att fortsätta städa i huset förut så nu sitter jag här med rinnande och kliande ögon och blir tokig - Smart!
Hur fin är inte min älskling här då? ahhh
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0