Tomorrow

Nu är det full rulle här på Krokegården. Haha! Jag älskar att packa! Speciellt inför denna resan. Bara massa snygga kläder för utgång och citylife!
Det kommer bli så kul, och det bästa är ju att jag åker med min bästis Hedvig!
Måste fortsätta packa nu, så att jag blir klar någon gång!
Och just det, höll på att glömma! Igår var det en bra kväll! En av dem bästa på länge faktiskt!!
Konserten blev jättelyckad.
Kan slänga in lite bilder nu sålänge, så kommer det filmer senare!
The Real Group var där, med oss i bakrunden!
Självklart var Claes Malmberg med!
Hela bunten!
Calaisa!
Hela Star Choir!
Kan inte säga annat än att Måns Zelmerlöw sjunger som en gud! Ett plus är ju också att
han är sjukt snygg...hehe.
Alla hade lampor i luften i kören. Det var ännu coolare att stå i kören och titta utöver 3500 pers vid det här tillfället! Finare än en sjärnklar himmel!!
Som sagt, filmer kommer senare. Kanske till och med efter London, för mycket mer bloggande kommer jag inte hinna med innan jag åker!
PUSSPUSS så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0